shhella

Alla inlägg under mars 2011

Av jenny - 30 mars 2011 18:23

tessan stressar ihjäl mig ;o men mums, för hon bjuder på en öl ikv :D sen efter tolvslaget får vi se vad vi gör, hem och nannar eller tar en dricka nånstans? hihihhi, nu måste jag hoppa in i duschen. Vi hörs snart eller  inatt

aj!

Av jenny - 30 mars 2011 17:05

ja, aj.. stackars min hand. CV:t gick snabbt och skriva, men när jag väl skulle skriva ut det så är där ingen färg i skrivaren?! Så nu sitter jag och skriver 20 sidor för hand. Ni ska få se sen. Idag är det lill-lördag ju, hihi. Kanske blir en utgångs-runda med Therese ikväll när vi ändå ska leta jobb :)

CV

Av jenny - 30 mars 2011 15:50

Inte det lättaste att skriva näe, men jag löser det :) Sen ska jag göra vid mig så vi hörs senare!


 

Av jenny - 30 mars 2011 14:24

godmorgon förresten, lite sent kanske? Men jag vaknade  nyss iallafall :)

När jag absolut inte har någonting att göra på vardagarna, så slänger jag mig i sängen och sätter på kanal 6. Det enda som kommer är ju självklart " Simpsons, Family guy, scrubs, how i met your mother " osv, de program som faktiskt gåt att se på om & om igen. De är ju hela dagen, så tillslut har man slösat bort en hel dag hihi. Nu ska jag ner och äta frulle. Ikväll ska jag antagligen ut med Therese och söka kvälls/nattjobb så man har något att göra på vardagarna också och inte bara sitta framför teven. Vi ser, hörs sen!

Av jenny - 30 mars 2011 00:16

 

Av jenny - 29 mars 2011 21:47

mina söta skor jag fick av min syster när jag fyllde år, har inte hunnit använda de än så det får bli en liten utgång snart, eller vad säger ni tjejer? :D


   min fiiiiiiiina tatuering också HEHEH

Av jenny - 29 mars 2011 21:30

helgen var min oturshelg. Behöver inte förklara mig tycker jag men otur hade jag, jajamensan.. Aja, var hos älskling och hade det mysigt. Idag va jag på möte och avslutade praktiken, ska hitta något annat.


GISSA VEM SOM SKA JOBBA PÅ SIESTA? =D

Av jenny - 24 mars 2011 20:18

hej på er! :)  slutade praktiken runt halv 4 idag, sen var vi i stan en gaaanska lång tid. Aja, blir ingen uppdatering i helgen, eller imorgon bara om jag har tur. Så nu sa jag packa så jag kan åka direkt när jag slutat imorgon. Vi hörs på lördag eller söndag! :) pusshajjj

Presentation


jenny - 18 - malmö, så? :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards