shhella

Alla inlägg under februari 2011

-

Av jenny - 26 februari 2011 18:56

inte bloggat på ett tag, har varit hos älskling, och där är ju inte internet som jag tidigare sagt.. sitter hemma nu, pappa är i göteborg och jobbar så det är bara jag, mamma, syster & bror hemma, och min baby såklart :) haha, ska snart ner o handla lite gottgott till melodifestivalen om en timme. Har antagligen dåliga nyheter för mig själv =( men ni får inte veta förrän på måndag, då jag vet säkert. ( inge farligt, handlar om skolan bara, haha ). ska byta om nu sen röra mig till affären, pusshej

Av jenny - 21 februari 2011 20:30

har inte bloggat nu på några dagar, har varit hos babys farmor sen i torsdags, finns inte trådlöst internet där såå, har alltså inte kunnat uppdatera :) har haft en underbar helg iallafall, guuud vad vi åt. i fredags blev det thaimat, lördags kinabuffé och igår pizza med babys mamma, gott men kanske lite mycket skräpmat? haha. aja, imoron blir jag utan internet igen, vet inte hur länge för vi ska hem till hans mamma och gå på nått bad med hans lillasyster :) nu ska jag se chuck , så hajdooo. ;*


  

Av jenny - 16 februari 2011 13:01

Godmorgon på er,sovit gott? För det har jag =D. Är ju ledig både denna och nästa vecka så nu har jag chansen att sova ut riktigt haha.. Mamma lär väl bli glad nu när jag har vaknat. Började ju sy på en kjol igår, har inte kommit så långt eftersom maskinen la av så jag får sy den för hand, så ni får inte se den nu. Skulle plocka upp en nål från golvet, och då låg en tia bredvid den =D HAHA, tio kronor rikare ;$ .. aja, nu ska jag äta frukost.

Av jenny - 15 februari 2011 21:02

visste ju inte vad jag skulle prova att sy, så jag kom inte så långt, men nu, äntligen har jag kommit på att jag ska nog försöka på mig att göra en kjol =D haha, så vi hörs senare eller imorgon. pussisar.

Av jenny - 15 februari 2011 17:59

mamma skulle göra julmust åt mig innan i en sodastream, god blev den, men eftersom där är så mycket kolsyra i julmust så fick vi torka på både golvet och diskbänken, skummet bara rann över hela flaskan, haha. Fastnade i UNO spelet på facebook innan, satt och spelade i ungefär en timme ;o. Tidsfördriv kanske? Nu ska jag prova sy nånting :) Vet inte riktigt vad än, men har ett gräddfärgat tyg här :)

Har även morbror och min lilla kusin på besök.

Trött idag :

  

Av jenny - 15 februari 2011 13:11

Sover ni också? Eller är ni i skolan? Jag är iallafall ledig   Vaknade till halv 5 inatt av att det blåste så mycket, inte kul.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med idag, jag måste iallafall städa rummet innan det blir för mycket att göra haha.. Mamma hittade mitt presentkort igårkväll, så nu slipper jag oroa mig för det ;

  

Av jenny - 14 februari 2011 22:57

japp, godnatt på er. testade ju zumba för en stund sen också, ganska jobbigt.. får prova igen imorgon när jag är mer vaken :)

Av jenny - 14 februari 2011 21:44

pappa har fixat zumba på dvd, får gå ner och prova lite haha.


Bild från när vi va i Göteborg :)   

Presentation


jenny - 18 - malmö, så? :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards